فروشگاه پارس نو

سرخکن رومیزی تک لگن برقی گازی

جنس بدنه

استیل

تعداد لگن

1 عدد

کاربرد

سرخ کردن سیب زمینی، میگو، هات داگ، پیاز، مرغ

ویژگیهای دستگاه

دارای ظرف بنماری و توری, دسته نگهدارنده تخلیه روغن

انرژی مصرفی

گازی و برقی

موارد بیشتر

سرخکن رومیزی تک لگن برقی گازی از تجهیزات پر کاربرد در آشپزخانه های صنعتی می باشد، به خصوص در فست فودها، فود کورت ها، فروشگاه های بزرگ، رستوران ادارات و دانشگاه ها و مکان های مشابه دیگر که به طبخ سیب زمینی سرخ کرده می پردازند. سیب زمینی سرخ کرده با وجود کالری زیادی که دارد، اما همچنان از غذاهای لذیذ و پر طرفدار در تمام سنین می باشد. سرخکن (Deep fryer) با توجه به انواع مختلفی که دارد، در بازار قیمت گذاری می شود. به طور مثال نوع تک لگنه و یا دو لگنه و همچنین به سفارش مشتری می تواند، با تعداد لگن های بیشتری نیز طراحی و تولید شود. این مدل سرخکن رومیزی تک لگنه بوده و سوخت مصرفی آن برقی-گازی می باشد.

دستگاه سرخ کن تک لگنه از مدل رومیزی بوده که با توجه به تک لگنه بودن، حجم بسیار کمی را روی میز محل کار شما در آشپزخانه یا ویترین اشغال می کند. علاوه بر طراحی ظاهری بسیار زیبایی که دارد، قطعات این دستگاه مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و به همین خاطر طول عمر بسیار طولانی دارد. سرخکن برقی-گازی رومیزی  به همراه یک لگن و یک ظرف بنماری که هر دو از جنس استیل صنعتی بوده؛ و مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد دارند با قیمتی بسیار اقتصادی ارائه می شود. سرخ کن صنعتی رومیزی  با یک لگن در یک زمان می تواند حجم زیادی سیب زمینی را با کیفیت بالا و بدون سوختگی برای مشتریان مشکل پسند طبخ و آماده سازد.

سرخکن رومیزی تک لگن برقی گازی  انرژی مصرفی خود را از هر دو طریق برق شهری و گاز شهری تامین می نماید. در قسمت پایه های دستگاه سرخکن یک لگن، محافظ های مقاومی تعبیه شده برای محافظت از میزی که روی آن قرار می گیرد، تفاوتی ندارد که دستگاه روی میزی از جنس استیل یا فلزی و یا شیشه قرار داده شود، به هیچ وجه پایه های دستگاه بر روی میز کار شما خط و خشی ایجاد نمی کند. برای تهیه این محصول از طریق تماس با شماره های روی صفحه پارس نو می توانید اقدام نمایید.

ویژگی های سرخکن رومیزی تک لگنه (برقی، گازی) :

  • مدل: رومیزی
  • ظرفیت: تک لگنه، دو لگنه و انواع مختلف سفارشی
  • نوع سوخت مصرفی: برقی-گازی
  • پوشش بدنه: تمام استیل خش دار
  • شیر استاندارد
  • ترموکوپل دار
  • دارای ظرف بنماری و توری
  • دسته نگهدارنده تخلیه روغن
جنس بدنه

استیل

تعداد لگن

1 عدد

کاربرد

سرخ کردن سیب زمینی، میگو، هات داگ، پیاز، مرغ

ویژگیهای دستگاه

دارای ظرف بنماری و توری, دسته نگهدارنده تخلیه روغن

انرژی مصرفی

گازی و برقی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخکن رومیزی تک لگن برقی گازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه